Általános útmutató

Általános Útmutató

1. Viszonylagosan csendes helyet keressenek, ahol kevés zavaró tényező van (azok, akik nem akarnak részt venni, vagy zavarják a foglalkozást, ne legyenek jelen)
2. Vegyék le a cipőket, szemüvegeket, lazítsák meg a szoros ruhákat
3. Üljenek kényelmesen, mindkét kéz tenyérrel fölfelé az ölben
4. Vegyenek néhányszor mély levegőt, majd lélegezzenek nyugodt spontán módon
5. Használják a megerősítéseket és a kezek elhelyezésének sorrendjét, ahogy azt látják
6. Ez a gyakorlat segíteni fog abban, hogy kialakuljon a belső béke és az elme csendje, „a gondolatok közötti tér”, ami a teljes belső csendhez vezet
7. Ha nehezen tudják lecsendesíteni az elmét, ismételjék meg a megerősítések sorát, és kipróbálhatják a lábáztatás tisztító módszerét
8. Engedjék meg, hogy figyelmük feloldódjon a csend terében, amely épp a fej fölött helyezkedik el, és legyenek a Belső Csend állapotában
9. Élvezzék a Belső Csend révén létrejött belső békét kedvük szerint (2-20 percen át lehetőleg naponta kétszer, reggel és este)